tirsdag den 23. maj 2017

#177 - Bare en halv solstråle








I morges, da Nor og jeg kørte i børnehave, sagde han: "Jeg kunne godt tænke mig, at der snart var blå himmel og måske bare en halv solstråle igen..."
Jeg synes, at det var så sødt, hvordan han godt vil tage til takke med bare en halv solstråle. Selv er jeg ikke helt så let at stille tilfreds - jeg vil altså gerne have mindst en hel solstråle og gerne en, som varer en hel dag, måske endda et par dage i streg...

På torsdag får vi besøg igen. Eller faktisk er det mest mig, der får besøg denne gang, for det er to af mine veninder gennem længst tid som kommer herop. Og selvom skyer, regn og gråvejr viser Færøerne, som dagene er flest, så er det altså bare sjovere, når solen skinner...

Billederne er fra Anette og Johan var på besøg. Vi gik turen fra Lamba til Rituvík. En let tilgængelig tur med mange små vandløb, som børnene bare elsker at lege ved. Sten og vand - det kan altså noget! De var her i fem dage, og der var blå himmel og sol alle dagene. Mon det sker igen inden vi rejser til Danmark...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget