fredag den 27. januar 2017

#167 - For et år siden...

For et år siden var Anders lige taget afsted til Færøerne. Han havde i slutningen af december været heroppe for at skrive kontrakten under. Ungerne og jeg stod tilbage i Danmark, og det gjorde jeg mig mange tanker om, som man bla. kunne læse om HER. Siden er der sket en masse ting - Anders på Færøerne, livet som alenemor, orlov fra mit arbejde, udlejning af hus, flytning til Færøerne og ikke mindst en masse nye og skønne oplevelser heroppe.
Ikke mindst er jeg blevet klogere på mig selv, og jeg tror også, at vi er blevet klogere på, hvordan vi fungerer som familie og hvad der er vigtigt for os. Jeg gør mig mange tanker om lige netop det - hvordan hverdagen plejer at fungere i Danmark og hvordan den er anderledes heroppe. For der er forskel! Ikke bare for os, men sådan generelt. Jeg tror nok, at jeg lige så stille - i snakkene med færingerne og med A - bliver lidt klogere, selvom det er svært at sætte fingeren på, hvad det præcis gør forskellen. På et eller andet tidspunkt kommer der måske et skriv om det.

Nu vil jeg smække benene op, se disneysjov og spise fredagsslik. 
Ønsker jer en god weekend...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget