lørdag den 24. december 2016

#164 - Glædelig Jul


I aften er det juleaften og vi glæder os – sådan rigtig meget. Vi er i Danmark for at fejre julen, og det er skønt at være hjemme og se familie. Familien er dem, der primært får besøg denne gang, og det er skønt at ses, have tid og hygge sammen. Vi turnerer en del rundt – Århus først, juleaften i København og så tilbage til Jylland. Aldrig har jeg netshoppet gaver så meget, som jeg har gjort i år. Det er bare meget lettere end at hente en pakke i pakkeboksen end det er at have det hele i kufferten hjem fra Færøerne. Min frygt er, at jeg sidder i aften og indser, at jeg mangler at hente en pakke… Pakker er der dog helt sikkert nok af! Hvordan vi skal få det hele med tilbage til Færøerne, ved jeg virkelig ikke.

Jeg håber, at I alle får en rigtig glædelig jul - uden stormvejr, med glade børn, med småondt i maven efter alt for meget god mad og ikke mindst sammen med familie og deres kære.
Glædelig jul <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget