lørdag den 9. august 2014

#108 - Ugen der gik

En uge hvor vi for alvor vendte tilbage til virkeligheden efter flere ugers ferie. Det har betydet, at vi har slappet max af den første del af weekenden - for med "virkeligheden" følger også arbejde i weekenderne, og i morgen er ingen undtagelse.

Ugens varme eftermiddage er blev afsluttet i haven, fredagen med godter og spænde i håret på mindste-trolden (han har jo ikke en storesøster for ingenting...!) og lidt læsning.
Ikke højtlæsning, men mor-læsning! Før jeg fik børn kunne jeg nå at læse rigtig mange bøger hen over sommeren - lige nu forsøger jeg at få afsluttet denne sommers ENE bog. Og det er altså ikke fordi, at den ikke er spændende, for det er den! Måske skal det på den kommende uges to-do - afslutte sommerbogen...

I dag kom der regn, så vi besluttede at indehygge hele eftermiddagen. Fuldstændig "ned-i-gear-eftermiddag", hvor jeg fiskede en rest risengrød op fra fryseren, smækkede en omgang klat-kager sammen og gav det hele et let sommerpift med en omgang nektariner og blåbær. Okay, hvem prøver jeg at snyde - der var selvfølgelig også en ordentlig omgang sirup på... Ingen sødestoffer i kagerne, men ovenpå blev der s.. ikke sparet! Det var lækkert, og jeg tror, at søndagen bliver startet på samme måde. Man kan jo lige så godt forsøge at gentage en succes...

Ønsker fortsat god weekend til jer :-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget