mandag den 7. januar 2013

#044 - Efter julen






Der har været stilstand på bloggen hen over julen. Det skyldes dels, at tiden var sat af til familien, og dels at vi tog afsted til Norge nytåret over for at stå på ski med svigerfamilien. Det var skønt at komme afsted. M er lige blevet 3 år, så nu skulle hun på ski for første gang. Vi var spændte på, om det blev en succes, men det gjorde det, og vi var både glade og stolte.
Jeg har fødselsdag mellem jul og nytår, så billederne er et udpluk af mine mange skønne gaver fra både jul og fødselsdag.
Bogen var med på skituren, men jeg nåede desværre ikke rigtig at komme i gang med den.
Skibluser fra Kari Traa. Hvis man, som mig, har en lang overkrop, så er disse fantastiske.
Objektivet var et ønske til forhåbentlig bedre inde-vinter-aften-billeder. Det er et fast-objektiv, og da jeg er vant til zoom, så synes jeg lige, at jeg skal vænne mig til det.
Jeg glæder mig til en lejlighed, til at tage mine nye støvletter i gang - den kommende kæreste-weekend i Flensborg er nok oplagt.
Fingerspidsringen er fra mine søstre - eller... Jeg fik faktisk en anden udgave, også fra Pernille Corydon, men byttede til denne, da jeg føler, at den sidder lidt bedre fast. Har nogen erfaring med fingerspidsringe - er de til at holde på?
Håber alle har haft en glædelig jul og er kommet godt og festligt ind i det nye år? 

4 kommentarer:

  1. Jeg har ingen erfaringer med fingerspidsringe, men vil bare komplimentere din nye ring, hvor den smuk, specielt når den sidder på så pæne hænder ;) Jeg får helt lyst til sådan en ring, kan man ikke bare købe en hvilken som helst lille ring? Eller er der noget særligt ved den?
    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Snullemor. Tak for komplimentet! Jeg tror aldrig, at jeg har fået ros for mine hænder før, så tak :-) Og jo, man kan købe en hvilken som helst ring, dette er også bare en almindelig ring fra Pernille Corydon, som jeg kan bruge enten på yderste led eller på min lillefinger. Jeg har nu haft den på til et par lejligheder, og så længe det ikke er med en masse "praktisk" på dagsordenen, så synes jeg at den sidder fint fast. Prøv det, det giver en fin detalje :-)

      Slet
  2. Sikke mange fine gaver Tina, og super lækker ring! Den sidder så flot på din hånd:0) Godt nytår til dig og forsinket tillykke med fødselsdagen:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også rigtig glad for ringen - og de øvrige gaver... ;-)

      Slet

Tak for besøget