lørdag den 15. december 2012

#041 - Mere fødselsdag

Mosterens rolige hånd pyntede banan-kagerne

Faderen bagte lækre boller

Mormor medbragte dejlig kage-pige

Fødselsdag er skønt, intet mindre end SKØNT! Derfor har datterens fødseldag nr. 3 også fyldt en hel del - det meste af en uge faktisk. Forberedelse til den rigtige fødselsdags-dag hjemme, fødselsdag i børnehaven med sang og uddeling, forberedelse af fødselsdag med familien, fejring af fødselsdag med hele familien og i morgen kommer så dagen, hvor der er tid og ro til at lege med alle de nye ting. Det har været en dejlig uge, og nu bliver fokus så rettet mod næste punkt i december - julen. ...som jo også er SKØN, så jeg glæder mig igen :-)


4 kommentarer:

  1. Øj, hvor hyggeligt - sikke lækre sager, den traditionelle fødselsdagsmenu, går aldrig af mode :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var hygsomt og du har helt ret, det går ikke af mode. Det er jo ikke rigtig fødselsdag uden kagemanden :-)

      Slet
  2. Super hyggelige billeder :-)

    Jeg har lige nu min fjerde og sidste advents konkurrence kørende, hvor du har mulighed for at vinde en super lækker taske fra Aura i det blødeste kalveskind til en værdi af 1.000 kr. Lyder det ikke fristende? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Og jeg tjekker lige din konkurrence :-)

      Slet

Tak for besøget