søndag den 9. december 2012

#038 - Sne






Den knitrende lyd af sne under støvlerne er noget af de bedste jeg ved, så at vågne op og se, at der i løbet af natten er faldet et fint lag, er fantastisk. Der er virkelig ikke meget ved sne, jeg ikke bryder mig om - jeg har sågar i dag "byttet" baby-tjansen væk, for at få lov at komme ud og skovle sne... Ja ja, jeg ved godt, at det er først på sæsonen, så måske aftager min glæde efterhånden lidt (hvis ellers sneen bliver liggende længe nok til, at man kan kalde det en sæson), men stadig - sne er skønt!
Og ud over at skovle sne, så er weekenden gået med at slappe af med bedsteforældre, kælke, spise æbleskiver og masser af hygge.

4 kommentarer:

  1. Jeg er stadig stor fan af dine streger på ruden, synes det er så fint!!! Og din lille You Little Teapot- stage er sød, - jeg har forelsket mig i et af deres fade med den fineste tekst :) Go' dag til jer, mon I skal ud og boltre jer i sneen inden det bliver til sjap!? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak endnu en gang Mille :-)
      Jeg har også luret på deres fade - synes i det hele taget, at de med mange af deres tekster rammer ret fint, og jeg kan godt lide, at man kan lægge mere eller mindre i udsagnene.
      Det blev kun til en smugle sne-sjov i dag, men da Merle har fødselsdag i morgen, har jeg lovet, at vi kan få en ordentlig kælketur, hvis hun lyster :-)

      Slet
  2. Ahrmen altså den der lysestage den springer mig lige i øjnene, hvor er den fra???

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Den er fra "You little teapot". De laver rigtig mange fine (og sjove) stager, vaser, fade osv. og en del af dem med fine små tekster på. Jeg er selv ret forelsket i et fad derfra...

      Slet

Tak for besøget