torsdag den 22. november 2012

#033 - Flueben sat





I weekenden startede jeg op på mit syprojekt. Det er evigheder lidt tid siden, at jeg har været rigtig i gang med symaskinen, så jeg valgte at starte på projektet under familiebesøg hos min mor, så jeg kunne få assistance. I går kunne jeg sætte flueben, bukserne er færdige, og det bliver ikke de sidste af slagsen. Modellen så jeg hos Christina, Jeg synes, at det er en skøn model - den er fin til både piger og drenge. Jeg skal lige have fat i et mere "drenget" bånd, og så starter jeg på et par til Nor.

4 kommentarer:

  1. Super fine bukser - De ser både behagelige og fede ud! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Merle er også glad for dem - hun kalder dem dansebukser og laver piruetter :-)

      Slet
  2. Øj hvor er de lækre! Du laver ik tilfældigvis på bestilling?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie, det er altid skønt at høre, at andre kan lide det, som man laver. Jeg føler mig ikke garvet nok i modellen til, at jeg vil lave dem på bestilling, men tak for forespørgslen - skulle jeg ændre mening, så siger jeg til :-)

      Slet

Tak for besøget